Adresy sklepów
FAQ
Gdzie znajdę informacje o statusie zamówienia?

Gdy paczka zostanie przez nas wysłana, otrzymasz maila z informacją o wysyłce (jeśli podałeś adres e-mail przy zamówieniu).

Status zamówienia (nowe, zrealizowane) sprawdzić możesz także na swoim koncie Stałego Klienta wybierając opcję Status zamówienia.

Czy mogę reklamować zakupiony towar?

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do serwisu na adres:

 

SERWIS Militaria.pl
Graniczna 8c
54-610 Wrocław

 

Dołącz dowód zakupu (np. ksero faktury), kartę gwarancyjną i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań. 

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący. 

Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod numerem 71 347 47 00 lub pod adres zapytania@militaria.pl. 

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jak mogę wymienić lub zwrócić towar?

Poza wyjątkami określonymi w Ustawie, klient, który zakupił towar wysyłkowo w Meskieprezenty.pl, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni od dostarczenia towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Szczegółowe pouczenie o zasadach odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy znajdą Państwo w na stronie Regulaminu.

 

Uwaga! Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracane towary  odeślij na adres:

 

Militaria.pl
Graniczna 8c
54-610 Wrocław

 

Do zwracanego artykułu koniecznie dołącz dowód zakupu - najlepiej kopię faktury, którą otrzymałeś wraz z przesyłką, kopię oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dane kontaktowe.

Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

 

Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. Skontaktuj się z nami wcześniej w celu ustalenia dokładnej procedury.

 

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

Koszty dostawy uzależnione są od kraju, wagi oraz sposobu dostawy.

Zamówienia realizowane na terenie Polski wysyłamy firmą kurierską DHL lub do Paczkomatów InPost. Zamówienia można odbierać w sklepach stacjonarnych Militaria.pl (ważne - sprawdź czas dostawy).

 

Odbiór zamówienia w sklepie: 0,00 zł
Kurier DHL do 30 kg: 8,99 zł
Kurier DHL do 30 kg, powyżej 300 zł: 0,00 zł
Kurier DHL powyżej 30 kg: 200,00 zł
Paczkomaty InPost: 7,99 zł
Paczkomaty InPost, powyżej 300 zł: 0,00 zł
Kurier InPost: 7,99 zł
Kurier InPost, powyżej 300 zł: 0,00 zł
Kurier DPD:  9,99 zł
Gdzie znajdę informacje o statusie zamówienia?

O wysyłce przesyłki zostaniesz poinformowany e-mailem oraz SMS-em. Otrzymasz od nas numer do śledzenia przesyłki.

Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Odbiór w sklepie
W przypadku zamówienia z odbiorem w sklepie stacjonarnym, jeśli czas wysyłki zamówienia prezentowany przy produkcie i w koszyku wynosi 24 godziny - zamówienie zostanie dostarczone kolejnego dnia roboczego od potwierdzenia zamówienia. Przy złożeniu i potwierdzeniu zamówienia do godziny 18:00 (zamówienie z odbiorem w sklepie nie jest rezerwacją towaru w sklepie - zamówienie jest wysyłane do sklepu z naszego magazynu wysyłkowego).

Kurier DHL

  • Kurierzy DHL dostarczają w godzinach 10:00-18:00. W tych godzinach powinieneś spodziewać się dostawy. Gdy kurier odbierze paczkę ze sklepu, dostaniesz powiadomienie z informacją o przewidywanym terminie i miejscu doręczenia przesyłki oraz linkiem i danymi (numer przesyłki i PIN) umożliwiającymi skorzystanie z usługi Przekieruj paczkę.
  • Śledź przesyłkę tutaj.
  • Jeśli kurier DHL nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, to paczka automatycznie trafia do najbliższego punktu Parcelshop. Najczęściej do sklepów Żabka (tylko dla przedpłaconych paczek). Jeśli jest to zamówienie za pobraniem, to kurier podejmie drugą próbę doręczenia.
  • Swoją paczkę możesz również przekierować do punktu odbioru DHL.

Paczkomaty

  • Paczki dostarczane do wybranego przez ciebie Paczkomatu, możesz odbierać o dowolnej godzinie. O wszystkim będziesz informowany SMS-owo.
  • Śledź przesyłkę tutaj.
  • W wysłanej przez InPost wiadomości e-mail znajdziesz przycisk Przekieruj paczkę.
  • Możesz też przekierować paczkę do Punktu odbioru
  • W większości Paczkomatów za swoją przesyłkę możesz zapłacić kartą przy odbiorze. Więcej o płatności przy odbiorze w Paczkomatach.

Kurier InPost

  • Śledź przesyłkę tutaj.
  • W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą odbiorcy przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek InPost.
  • Przekierowanie - dostaniesz wiadomość e-mail oraz SMS z linkiem do strony, na której można podjąć decyzję o przekierowaniu przesyłki.
  • Jeśli Twoja paczka nie przekracza rozmiarów: 41 cm x 38 cm x 64 cm, możesz ją przekierować do wybranego Paczkomatu.
  • Za swoją przesyłkę możesz zapłacić kartą przy odbiorze.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia wyświetlany na stronie Meskieprezenty.pl dotyczy dni roboczych

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do klientów jak najszybciej. Pamiętaj, że składając zamówienie na kilka produktów, finalny czas realizacji zamówienia uzależniony jest od towaru z najdłuższym czasem wysyłki (informacja pojawia się na stronie produktu i w koszyku).

Czas oczekiwania na przesyłkę  = czas realizacji/przygotowania zamówienia (podany przy każdym produkcie) + czas dostawy (zależny od sposobu dostawy)

Złóż zamówienie do 21:00 na produkty oznaczone symbolem DHL21:00 i wybierz w opcjach dostawy kuriera DHL lub odbiór w salonie. Przesyłkę dostarczymy następnego dnia!

Jeśli złożysz zamówienie na towar z opcją dostawy "natychmiast" i potwierdzisz je do godziny 18:00 (Paczkomaty, kurier Inpost), 21:00 (dostawa do sklepu), 18:30 (DPD) to paczkę wyślemy tego samego dnia i odbierzesz przesyłkę następnego dnia roboczego. Towar z opcją dostawy "24 godziny" wysyłany jest następnego dnia roboczego. Jeśli złożysz zamówienie w czwartek po 21:00, piątek, sobotę, niedzielę do 18:00, to dostarczymy przesyłkę w poniedziałek.

**Potwierdzenie zamówienia oznacza:

kliknięcie w link potwierdzający złożenie zamówienia dla wybranej płatności ratalnej,
opłacenie zamówienia w przypadku wyboru płatności on-line (karta płatnicza, PayPal, PayU, Przelewy24),
opłacenie zamówienia w przypadku zamówienia z płatnością przelewem zwykłym (ważne - pamiętaj, że zaksięgowanie przelewu może wydłużyć czas realizacji zamówienia).

Składając zamówienie na kilka towarów, zwróć uwagę na czas wysyłki dla wszystkich towarów, które dodajesz do koszyka. Jeśli towary mają różne czasy wysyłki- zamówienie wyślemy zgodnie z najdłuższym czasem (po skompletowaniu całego zamówienia).

Część naszych towarów znajduje się wyłącznie w jednym z naszych salonów firmowych (nie ma go w magazynie głównym), dlatego też część oferty ma prezentowany wydłużony czas wysyłki zamówienia. 

W przypadku wysyłki za granicę czas dostawy wynosi od 4 do 10 dni roboczych.

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Staramy się dostarczać zamówienia jak najszybciej. Przy produkcie podany jest czas potrzebny do przygotowania go do wysyłki. Jeśli wybierzesz produkt z wysyłką *natychmiast* i wybierzesz kuriera DHL i potwierdzisz zamówienie przed 21:00 od poniedziałku do czwartku, to otrzymasz przesyłkę w następny dzień roboczy! Tak samo, jeśli wybierzesz Paczkomat od poniedziałku do czwartku przed 18:00. 

Czy jest możliwość dostawy w sobotę i niedzielę?

Tak! Dostarczamy w weekend przesyłki do Paczkomatu. Złóż zamówienie na produkty z czasem wysyłki *natychmiast* po 20:00 w czwartek i do 18:00 w piątek, a przesyłka będzie do odbioru w sobotę w Paczkomacie. Jeśli chcesz odebrać przesyłkę w niedzielę, to masz czas na zamówienie od 18:00 w piątek do 12:30 w sobotę. 

Jak wymienić produkt?

Wymiany dokonujesz zwracając zakupiony towar (według instrukcji zwrotu produktu), a następnie kupując drugi produkt. Zwracany model możesz zamienić na inny produkt z naszego sklepu, także w inne cenie. W zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub dopłacisz brakująca kwotę. W celu omówienia szczegółów skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@military.pl

Jak złożyć zamówienie?

Wybieraj produkty i dodawaj je do koszyka. Jak już zbierzesz wszystkie potrzebne rzeczy, to w koszyku wybierz sposób dostawy od płatności, a następnie kliknij przycisk “przejdź do kasy”. W następnym kroku uzupełnisz swoje dane i następnie dokonasz płatności lub potwierdzisz zamówienie za pobraniem. 

Jaki jest status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie użytkownika w historii zamówień. 

O wszystkich etapach realizacji zamówienia informujemy mailowo, sprawdź w szczególności pierwszą wiadomość, w której podany jest czas wysyłki.  

Gdzie jest moja paczka?

Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz od nas mailem numer do śledzenia.  

Jak zwrócić produkt?

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Powiadom nas mailowo o chęci zwrotu towaru na adres kontakt@military.pl, a następnie zwróć towar na adres: 

Militaria.pl  

ul. Graniczna 8C  

54-610 Wrocław 

Do przesyłki dołącz dowód zakupu - kopię faktury lub jej numer. Możesz skorzystać z wzoru formularza zwrotów, ale nie jest to obowiązkowe. Jeśli nie dołączasz formularza ze wzoru, to pamiętaj o podaniu danych kontaktowych oraz numeru konta, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy. 

Przesyłkę nadaj najtańszą możliwą opcją wysyłki. Nie wysyłaj do nas przesyłki za pobraniem. Zachowaj dowód nadania przesyłki aż do otrzymania zwrotu pieniędzy.  

Zwracane rzeczy nie mogą nosić oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni za zwrot w oryginalnym opakowaniu producenta. Zwrotu pieniędzy dokonujemy na konto, z którego został dokonany zakup. Jeśli chcesz otrzymać zwrot na inne konto, to podaj jego numer w formularzu. Jeśli był to zakup z płatnością przy odbiorze – koniecznie podaj nam numer konta, na które mamy zwrócić środki. Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od otrzymania zwrotu. 

Jak wymienić produkt?

Wymiany dokonujesz zwracając zakupiony towar (według instrukcji zwrotu produktu), a następnie kupując drugi produkt. Zwracany model możesz zamienić na inny produkt z naszego sklepu, także w inne cenie. W zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub dopłacisz brakująca kwotę. W celu omówienia szczegółów skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@military.pl.