Nowości Promocje Adresy sklepów
FAQ
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia wyświetlany na stronie Militaria-shop.pl dotyczy dni roboczych

Pamiętaj, że składając zamówienie na kilka produktów, finalny czas realizacji zamówienia uzależniony jest od towaru z najdłuższym czasem wysyłki (informacja pojawia się na stronie produktu i w koszyku).

Jeśli złożysz zamówienie na towar z opcją dostawy "24 godziny" i potwierdzisz je do godziny 18 (dostawa DHL lub dostawa do sklepu) lub 16 (Paczkomaty), paczkę wyślemy tego samego dnia. Otrzymasz ją następnego dnia roboczego. Jeśli złożysz zamówienie w piątek po 18, sobotę, niedzielę lub inny dzień wolny od pracy, realizacja zamówienia rozpocznie się w poniedziałek (kolejny dzień roboczy).

Potwierdzenie zamówienia oznacza:

  • opłacenie zamówienia w przypadku wyboru płatności on-line (PayU),
  • opłacenie zamówienia w przypadku zamówienia z płatnością przelewem zwykłym (ważne - pamiętaj, że zaksięgowanie przelewu może wydłużyć czas realizacji zamówienia).

 

Składając zamówienie na kilka towarów, zwróć uwagę na czas wysyłki dla wszystkich towarów, które dodajesz do koszyka. Jeśli towary mają różne czasy wysyłki- zamówienie wyślemy zgodnie z najdłuższym czasem (po skompletowaniu całego zamówienia).

Część naszych towarów znajduje się wyłącznie w jednym z naszych salonów firmowych (nie ma go w magazynie głównym), dlatego też część oferty ma prezentowany wydłużony czas wysyłki zamówienia. 

 

 W przypadku wysyłki za granicę czas dostawy wynosi od 4 do 10 dni roboczych.

 

Odbiór w sklepie
W przypadku zamówienia z odbiorem w sklepie stacjonarnym, jeśli czas wysyłki zamówienia prezentowany przy produkcie i w koszyku wynosi 24 godziny - zamówienie zostanie dostarczone kolejnego dnia roboczego od potwierdzenia zamówienia. Przy złożeniu i potwierdzeniu zamówienia do godziny max. 18 (zamówienie z odbiorem w sklepie nie jest rezerwacją towaru w sklepie - zamówienie jest wysyłane do sklepu z naszego magazynu wysyłkowego).

 

Kurier DHL
Kurierzy 
dostarczają paczki w godzinach 10-18 i w tym czasie powinieneś spodziewać się dostawy. Jeśli nie będzie Cię pod adresem, który podałeś na zamówieniu, kurier ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia będzie miała miejsce za dwa dni. Możesz także spróbować umówić się z kurierem na dostawę na samym początku - po wysyłce paczki skontaktuj się z nami - przekażemy Ci numer listu przewozowego.

 

Paczkomaty
Paczki dostarczane do Paczkomatów możesz odbierać w dowolnym dniu tygodnia (szczegółowe informacje o czasie i sposobach odbioru w Paczkomacie znajdziesz na stronie Paczkomaty.pl).

Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie).

 

Kurier InPost
Aby skorzystać z prostego systemu śledzenia paczek wysłanych za pośrednictwem Kuriera InPost kliknij tutaj>>. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek InPost (opcja dostępna tylko dla przesyłek w serwisie krajowym).

Jak mogę skontaktować się z kurierem?

Kurier DHL
Jeśli chcesz uzyskać kontakt do kuriera lub śledzić dostawę swojej paczki, skontaktuj się z nami Po wysłaniu paczki przekażemy Ci numer listu przewozowego.

Jeśli masz już numer listu przewozowego, na tej stronie możesz sprawdzić status swojej paczki.

Dzwoniąc do DHL na numer 0 801 345 345 i podając numer listu przewozowego możesz uzyskać kontakt do kuriera. Dzięki temu będziesz miał szansę umówić się z nim osobiście na odbiór przesyłki.

 

Kurier InPost 
Infolinia dla usług kurierskich InPost pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7 – 21. 
Infolinia dla telefonów komórkowych: 722 444 000
Infolinia dla telefonów stacjonarnych: 801 400 100
Więcej szczegółów na tej stronie.

Gdzie znajdę informacje o statusie zamówienia?

Gdy paczka zostanie przez nas wysłana, otrzymasz maila z informacją o wysyłce (jeśli podałeś adres e-mail przy zamówieniu).

Status zamówienia (nowe, zrealizowane) sprawdzić możesz także na swoim koncie Stałego Klienta wybierając opcję Status zamówienia.

Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

Koszty dostawy uzależnione są od kraju, wagi oraz sposobu dostawy.

Zamówienia realizowane na terenie Polski wysyłamy firmą kurierską DHL lub do Paczkomatów InPost. Zamówienia można odbierać w sklepach stacjonarnych Militaria.pl (ważne - sprawdź czas dostawy).

 

Odbiór zamówienia w sklepie: 0,00 zł
Kurier DHL do 30 kg: 8,99 zł
Kurier DHL do 30 kg, powyżej 300 zł: 0,00 zł
Kurier DHL powyżej 30 kg: 200,00 zł
Paczkomaty InPost: 7,99 zł
Paczkomaty InPost, powyżej 300 zł: 0,00 zł
Kurier InPost: 7,99 zł
Kurier InPost, powyżej 300 zł: 0,00 zł
Kurier DPD:  9,99 zł
Jak mogę wymienić lub zwrócić towar?

Poza wyjątkami określonymi w Ustawie, klient, który zakupił towar wysyłkowo w Militaria-shop.pl, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni od dostarczenia towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Szczegółowe pouczenie o zasadach odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy znajdą Państwo w na stronie Regulaminu.

 

Uwaga! Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracane towary  odeślij na adres:

 

Militaria.pl
Graniczna 8c
54-610 Wrocław

 

Do zwracanego artykułu koniecznie dołącz dowód zakupu - najlepiej kopię faktury, którą otrzymałeś wraz z przesyłką, kopię oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dane kontaktowe.

Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.

 

Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. Skontaktuj się z nami wcześniej w celu ustalenia dokładnej procedury.

 

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Czy mogę reklamować zakupiony towar?

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do serwisu na adres:

 

SERWIS Militaria.pl
Graniczna 8c
54-610 Wrocław

 

Dołącz dowód zakupu (np. ksero faktury), kartę gwarancyjną i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań. 

Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty wysyłki pokrywa kupujący. 

Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod numerem 71 347 47 00 lub pod adres zapytania@militaria.pl. 

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/